villresanu.

Bokade resa idag. fan att avresan inte hade datum. IDAG. seriöst. vill komma bort nuu :) skulle va så skönt men Turkiet blir det den 9/6 men jenny. blir soft som fa an!
Sen rhodos, får se hur det blir.... haha ! herregud. blir nog bra. ska va så snygg i sommar hade jag tänkt mig, får se hur det blir med det. ett försök iallafall.
Sen blir det gotland iaf, vecka 29 och sen i slutet av augusti. Sen den sista augusti ska min födelsedag firas så in i. kommer bli najs ! och Du är inte bjuden, haha fättah.
står på jobbet och väntar på att fanny ska komma hit, står och garvar för mig själv haha! vi ska hem och byta om, möta jenny och sen ut och äta en middag på fridays. Blir mysigt. Man måste liksom omringa sig av dom fina vännerna man har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0