HA HA.

tja tja bloggen, typ !
haha herregud vad händer med världen? min värld rasar iaf samman.
Igår blev jag "dumpad" av ett ex jag inte ens är tillsammans med, idag blev jag pissad på av en kompis som tydligen inte va en vän. haha. jadu mådde fett bra tills igår sen hände nått, nån tyckte att mitt liv inte riktigt stämde. hm sånt är livet i guess.

När en vän gör bort sig som nu, aa fattar inte. är helt mållös. vet inte vad jag ska säga. hur kunde du? typ det.
Jag skrattar med en klump i magen och är så himla besviken. Det är så pinsamt att om jag va du skulle jag skämmas ihjäl. Väldigt många har en annan uppfattning om dig nu, det är så synd. trodde inte det om dig. och finns inget sätt att bortförklara sig denna gång.
Folk gör bort sig ibland, men inte 2-3 ggr i loppet av 2 veckor. thats sad bro.

peejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0