Jävligt bra!

Idag mår jag sjukt bra (förutom hosta och lite huvudvärk), vet inte varför! Känns som om jag är på riktigt stadiga fötter just nu :) känner mig lycklig och har en otrolig resa att se fram emot!
Imorse  tog jag tag i mitt CV och personliga brev för att imorgon kunna impa på kalle på ica haha :D ska kriga för att få jobba där! Efter det så satte jag mig ner med farsan, kollade på resor och bokade en biljet till washington DC för att hälsa på världens bästa Fanny! Jag åker den 18e okt och kommer hem 4e nov.. kommer bli så himla kul och längtar så jag spricker. är 3 veckor kvar exakt idag och jag vill redan börja packa ! :D

Känner mig på topp och ska snart iväg och träffa Paulina och ta en fika. Ingenting kunde varit bättre just nu! bara EN sak, det enda som skulle kunna göra mig snäppet lyckligare.. HÅR. väx snälla gud låt mitt hår växa snabbareeeeee!!!

jag menar.. detta hade väl inte varit helt fel?!

Kommentarer
Postat av: julia

Vad fin du är! :D

2011-09-30 @ 16:07:06
URL: http://juliamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0