4 månader sen.

Snart har det gått 4 månader, känns sjuk. Känns otroligt långt, men andå extremt kort. Vill bara glömma, samtigt vill jag aldrig släppa taget. Life's a bitch.

Köpte mig en älskling när jag förlorade min andra :P ! Så här kommer massa bilder som sammanfattar det senaste 4 månaderna i mitt liv :D

Jag tog studenten :D
Tog studenten!

Tokade med min lillasyster :)


Hängde på Sommar!



Jobba järnet på Sture.


Åkte till Gotland och hälsade på Malin och Daniel..


Och Frasse :)


Klädde ut syrran haha!


Körde bil för första gången :D !


Åt glass i Visbyhamn :)


Va med Agda från Östersund :)


Firade en mysig midsommar hemma hos mig :) ..



Med Fanny
 

Och Jackie :)


Köpte nya vita converse och va med i "nya vita skor"-klubben


Sola och bada på lidingö med johanna och moa!


Myste hos mamma


Minnes stund fö fina fina Hasse som gick bort :(


Pappa fyllde år och fick fina paket av dottern sin


Elvis dräkten blev ÄNTLIGEN klar!!


Söta söta syster!


Ebbiisen hos paulina innan utgång


Påvääg..


Badade på Fannys fina land <3


Fika med Bengan som man aldrig ses nu för tiden .... :/


Gjorde nagelförlängning för första och kanske inte sista gången men iaf.. på länge! 


Blev super taggad att se ut såhär... gick inge bra! fast jag jobbar på det!


Hade myskväll med Jenny och grabbarna med film god mat och.. massage!


Hängde med humle och dumle...... HAHA


Blev kär, och börja spara pengar!!


Solade så mkt jag kunde! och bada lite! med mamma morgan och amanda :)


Hade kräftskiva hos mamma :)


Hängde på Kallis haha


Åkte till vaxolm med en mosig lillasyster på axeln


vaxholm


Pressade så mycket jag bara kunde :P


Va på fina fannys land på tennis avslutning :)


Va på Gotland igen..


på medeltidsveckan, bland alla grottisar!


Nojnoj och jag kollar solnedgång vid nordestrand :)


As tuff tjej med sin nya blus


Botaniska trädgården


Syster


Försökte bli bruuun



Jag drömde mig bort!


Åt mysig brunch med paulina och becko:)


Spelade bowling med Paulina och Pillow


Rökte vattenpipa med gangsta paow!


Soppa ala paulina


big baby, yes


Jag vaknade varje morgon !!


Åt svingod mat med Pauli och Lola


Sen fyllde jag 19 :D


och mina bästa vänner fixade en så fin middag med kräftor och massa gott på min dag!!






Köpte uggs :)


Såg ut lite såhära


Fikade på WILMER


Köpte tufft linne


Följde med Mona till kliniken


Va på 40års kalas


Hittade ett par snygga träningsskor jag vill köpa!!


Va på derbyt med den här farliiiga guzzen!


De va typ det.. Bilderna från gotland kan jag lägga upp senare ! :D

Kommentarer
Postat av: fanny

UPPDATERAAAAAAAA!!!!!!!!

2011-09-26 @ 16:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0