WORK

Sitter på jobbet, as segt, inga här typ.. väntar bara tills klockan ska slå 20.30 så jag får stänga och åka hem och mysa och titta på eurovision finalen med Saade.. och med Qvintus...  hihi.

Sitter och trycker i mig Berry Boost skit gott, en liten ask med torkade bär, granatäpple russin och blåbär :) finns inte så mkt annat att göra.. har redan fixat allt inför stängningen och ja det är 45min kvar innan jag kan göra resten.. Och sen jobbar jag imorgon och när jag kollar på bokningarna för morgondagen vill jag skjuta mig själv.. Kommer bli en lååång tråkig dag imorgon med..

Men igår hade jag roligt iaf! På kvällen, förmiddagen va mindre kul men IAF!
Jag var på pyjamaspartaj en stund med paulina hos matilda, jätte trevligt. Många roliga och trevliga människor :) Woop woopppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0