sniiop

Vaknade som en zoombie imorse, drog till skolan, religion, lunch, försäljning&service sen svenska med debatt. Jag debatterade mot Kenny som var för droger och jag var emot.. fick typ inte fram ngt bra och smart när jag satt där haha. IAF!
Åkte sen direkt till jobbet, det är dött. Bara medlemmar som ska träna och hotellgäster som ska bada.. inga behandligar idag efter ALL personal är på nått stort möte eller senarium.. ALLA förutom lilla Emma som ställer upp och jobbar.... till kl 22..... SNARK med det är money! Fast skulle verkligen mycket mycket mer behövt vara hemma idag och sytt på elvis eftersom jag ska leverera den till honom på fredag och jag är långt ifrån klar..  känns extrem jobbigt faktiskt. Men jag ska kriga när jag kommer hem och imorgon och på torsdag. Den SKA bli klar!
Sitter faktiskt och dricker kaffe, jag gillar inte kaffe.. eller jag dricker snarare en jätte svag latte.. men det är en början, fick nämligen höra att om man dricker mycket kaffe minskar risken för bröstcancer.. så jag ska börja lära mig :P hihi.. Nu väller det över med folk här!! ojoj.. ingen tid att förlora nu! alla ska äta och dricka och behandlas. SAJK. dör. nu. hej. då


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh kaffe då kan du får dricka kaffe med mig och paulina i skolaaan!

2011-05-18 @ 13:52:17
Postat av: Paulina

Hahaha jaaaa du kan få bli en i gänget!

2011-05-23 @ 11:11:56
Postat av: Anonym

I en dag... Sen går vi aldrig i skolan mer.....

Dun dun duuuun....

2011-05-29 @ 23:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0