Oh my god SHOES!

Har varit sjuk och datan har pappa förstört för länge sen så kan inte skriva så mycket, men efter studenten blir det ändring på det för jag kommer nog få en sprojlans compjuper :)
Idag har jag iaf letet på stan efter en klocka jag ska önska mig i studentpresent, har letat i alla sko affärer efter ett par skor till studenten. Gick ki tgyp alla man kan tänka sig.. hitta ingenting, tillslut gick jag in på topshop och slog till på ett par skönheter. De är högre än vad det ser ut, tycker dom är as snygga, 799kr kostade dom, är dock lite osäker asså :/ dom är typ lite stora där fram.. kan ta bild sen, vet inte om det ser roligt ut eller om jag inbillar mig :S känns onödigt att lagga 800 på ett par som inte känns 100.. jaja får stämma av med Paulina imorgon och se vad hon tycker :) annanrs kan jag väl byta dom mot några andra snygga på topshop som sitter lite bättre kasnke :)

Efter shoppingen drog jag ut till mamma, det va vår-"fest" på Amandas dagis, då det var ponnyridning, fiskedamm, ansiktsmålning och lite annat.. kom hem och åt middag nu kollar vi på The benchwarmers men ska nog sova snart är super trött.
Imorgon ska jag till praktiken, bli intervjuad och fotograferad sen eventuellt byta skorna sen hem och sy elvis. :) thats the plans! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0