Morsdag.

Igår jobbade jaag, fick ögonbrynen fixade av snälla Christina! Färgade och noppade, blev jätte bra :) Efter jobbet åkte jag till qvintus mormor där hela gänget kollade på matchen.. det va mysigt sen gick vi hem och kollade på serier sen slocknade vi. På mogonen idag så tog vi en snabb frukost sen gick Q ner til gymmet och jag gick och köpte en liten blomma till mamma, gick och solade sen åka jag ut hit, till märsta.. ingen va hemma dock så fick inte komma med fina blommorna och överraska.. hehe men jag snittade dom och satte dom i en vas så hon blir nog överraskad iaf :P Dom kommer nog nu när som helst :) Ikväll sen åker jag tillbaka hem till solna för att imorgon kl 9 ska jag till läkaren och kolla mina leverfläckar så att alla ser bra ut :) sen drar jag vidare till skolan för att måla flaklakan med fina klassen :) Sen blir det en Supermysig kväll hos Ebba antagligen med massa skoj och fix inför tisdagens bravader.. GAH är så sjukt taggad, i övermorgon. Sjukt. Skit. !!!!. !!!!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0