Mammis

Igår var ju jag och mamma på sturebadet och hade varsin behandling! Mamma hade en klassisk massag 50min och jag en Energikur 50min, det va så jävla skönt. det var första gången jag var på en behandling överhuvudtaget. Det är något jag absolut tänker göra om! Det var så fruktansvärt skönt, jag blev skrubbad hela kroppen, sen fick jag sitta i ett kurbad och andas in aromer och när jag liggar i badet får jag en ansikts massage. Riktigt skönt!
Sen åkte jag och mamma hem till Märsta, åt lite mat och jag letade efter gamla foton på mig när jag var liten som jag ska ha på mina studentinbjudningar :) sen bums i säng. Nu sitter jag och äter lite frulle och ska sminka mig snart sen åka iväg till praktiken.
Imorgon ska jag till frissan Madde som ska fixa barret på mig så det är fresh till studenten! SOFT!
Pejz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0