Gårdag

Tjänna, Igår va jag på praktiken, började 15.00 haha jag och paoli. kl 19.00 var vi på collage för att kolla på en modevisning och få goodiebags hih. Det var roligt men dett oklar mdevisning... Efter det iallafall drog vi till nivå 22 hehe satt att där ett tag sen drog jag hem. Sov och vaknade vid 10, det var fett skönt, åt frukost och allt i lugn och ro och gjorde mottagnings inbjudningar och sen åkte iväg till jobbet då jag börja 13.00.. sitter kvar här i hålan och längtar tills jag slutar 21.00 så jag kan komma ut och få frisk luft!!!!
Frisk luft och en god middag med sklingen! Vi ska äta på Primo caiocaio om det nu finns platser :S jaja annars hamnar vi nån annanstans :)
Imorgon blire soling och grillning! fy fan härligt! Oj nu kommer kunder, hihi work work! PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0