Mys

Igår jobbade jag stängning och fick besök av bästaste Fanny :) hon höll mig sällskap sista timmen medan jag stängde, sen kom pappsen och hämtade oss och hemma stod middag redo på bordet för att ätas, fläskfilé potatisklyftor med bea. Mums. Vi kollade en film sen, nått om ett virus som spred sig. Jag tyckte den va sådääär va, det va kocken. typ så. Nu står jag på jobbet, öppnade kl 6 imorse, va uppe vid 5. inte alls pigg, men det jobbiga är att det är typ skönt att öppna på jobbet.. nu står jag bara och myer här nere i värmen med en smoothie till frukost, bara lite medlemmar som kommer och går.. redan varit här i en timme, bara 7 timmar kvar. yey.. hoppas timmarna går litee snabbare. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0