Hard Work!

Sitter bänkad på pallen på jobbet framför datan, inte en kotte här.. var tvungen att hoppa in då en kollega inte kunde stänga idag.. jag jobbar alltså till 21.30.. NICE! Ska sen direkt till min kära vän Fannys skiva där temat är bokstaven S.. jag ska gå som suporter, känndes ganska enkelt.

Sturebadet Haga.. Jag har ingen aning om varför det ska vara öppet så sent på kvällarna.. är det för att få personalen att må psykiskt dåligt eller vad är grejen?.. Inga är ju här liksom.. just nu är det liksom fyra st som badar och två inne på behandling.. Och faaaan ifall några idioter envisas om att gå hem på sekunden när vi stänger så jag missar bussen och får vänta 30min.. gaah! Älskar mitt jobb :D

Nu ska jag iallafall jobba vidare.. har så himla mycket att göra!!!! hihi
Vacker bild på helvetes jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0