Boys are stupid

Varje morgon vaknar jag av Qvintus klocka.. JAG måste stänga av den! För han lägger mobilen medvetet på min sida av sängen?! Han gör Situps i rummet och låter som en jag vet inte vad.. asså tror han att han är tyst och att jag kan somna om då? när jag ska upp innan honom smyger jag så jag inte ska väcka honom.. No more säger jag. Bered dig på segertåget nästa gång du har sovmorgon min älskling!
Ja jag är iallafall upp nu och börjar 11 på praktiken, slutar 14 idag så ska åka till myrorna och kolla om min jacka finns kvar som jag hittade för några dagar sen! den va skit cool och kostade bara 100kr, måste dock sy in den lite för den såg lite rolig ut men annars skit bra ;) ska äta frukost nu och göra mig iordning :)
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0