Söndag.

Trisst väder!
Nu snart, om en timme mer exakt ska vi åka till Knut som fyller 13år :) Grattis till honom!
Har pluggat idag, oj så jag har pluggat! Snart klar med gramatikhäftet.. as jobbigt, sen ikväll när jag kommer hem ska jag läsa lite samhälle!
Igår, va jag själv hemma för Pappa och Joana va hos några vänner. Jag tittade på 27 dresses och sappade lite smått till 6an då och då för att se att Inter fortfarade hade ledningen! Hade inget gott hemma :O det va katastfor :( va så himla sötsugen till filmen, gick och koll kylen och skafferiet minst 5ggr men hittade ingenting.. men  jag klarade mig iaf :) nu ska jag göra mig iordning sen ska vi åka! Pejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0