Sjuk..

Inga kommentarer om söndagen, förutom att gårdarsvinen hade ren tur. Och att matchen gjorde min sjuka värre.. så jag stanna hemma från skolan, likaså idag.. har nog aldrig snytit mig så mycket i hela mtt liv som dessa fyra dagar tillsammans.. tror inte jag har någon hjärna kvar..
Igår kom Qvintus hit för att pyssla om mig lite och så gick han nu för ett tag sen.. då tog jag ett bad för att fräscha till mig lite, imorgon ska jag nog till skolan, känns som om jag missar så mycket annars..
Nu ska jag fortsätta titta på alla skitprogram som visas på tv dom här tiderna på dagarna.. har redan kollat på alla filmer vi har här hemma... eller neeej! haha ja, jag ska kolla på dum & dummare! yes det ska jag göra :) hejhejhejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0