Mjäk

Om ca en timme går tåget till Tc.. där ska jag och mammsen ska byta till ett tåg mot västerhaninge där vi byter igen och tar sista tåget till nynäshamn, knas när man inte har bil, men det blir mysigt :) har precis packat lite och ska inte glömma boken, och hörlurar så jag kan titta på film :) hoppas det visas ngn bra :) Väntar bara på att klockan ska bli dags-att-gå.. alltså 10 i 6.. kommer fram till Gotland halv ett så det blir läggdags dirr sen får vi se vad vi hittar på imorgon! :) Hörs när jag kommer hem igen! pallar inte sitta vid datan när jag är där så catch up with you later :)

Så här vackra kan jag coh jenny se ut när vi är på Gotland.. på sommaren.. har aldrig varit på gotland på vinter eller våren.. inte hösten heller för den delen, men ja , sommar på gotland iaf..


Ha det bar alla! glöm inte att checka länken i inlägget nedan! PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0