LillaSyster

Igår gick jag visst till skolan, efter det så åkte jag och mötte mamma i upplands väsby och gick och kolla i centrum, fick en jeans jacka och sen köpte jag ett linne från The Garden Collection by H&M :) Sen åkte vi hem till min älskade bästa lillasyster! världens bästa! saknat henne så mkt, och stor har hon blivit! måste åka till mamma oftare, bara resvägen som är så jobbig :/ men det ska jag ändra på! Hade sovmorgon imorse, började 12.50. Riktigt skönt, men hade bara två mkt onödiga lektioner och humöret var inte på topp men det gick ändå, nu är jag hos pappa och dom ska snart iväg på middag hos några vänner och jag orkar inte följa med så jag ska bara chilla och kolla på film eller nått. Jobbar imorgon och på söndag så orkar inte gå ut..
Saknar min baby!
Ont i magen, hej.

Linnet ser ut såheear


Kommentarer
Postat av: malin

FICK DU EN JEANSJACKA!!!?

2010-03-19 @ 21:08:43
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jaa, det va hundra kr rabatt så den kosta 200kr, och kom inte och säg att du inte fått ngt nån gång då inte jag fått nånting! haha

2010-03-20 @ 10:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0