Gotland imorgon!

I förrigår var jag och qvintus och några vänner hos Viktor, vi skulle chilla lite bara.. haha hände en sjuk sak, spyr bara jag tänker på det. Riktigt vidrigt va det. UFC- och MMAfreaken satte igår efter några öl och skulle köra en fett seriös match med Chieck Kongo-soundtrack, octagon-girls, bara överkroppar, invägning och.... kräk! Så vidrigt! haha,  jag filmade hela skiten.. fick med det på kameran. Guldvärt, Killarna dog av garv asså.. Chrille fick in nått strypgrepp så adam börja spy.. asså jag har fått men för livet! haha stod i den vinkeln då jag såg allt.
Här är en länk, dålig kvalitet men man ser lite iaf... Choking until puking

Idag har jag sprungit omkring på stan med Qvintus som skulle fixa grejer på banken och skatteverker, blöh, men nu är jag hemma, ska laga mat snart till familjen, jäättte god lax!! Sen packa sen åka till Qvintus, kanske dra till viktor och köra en favorit i repris.. not!

Imorgon kl 21.00 åker jag och mamma till min syster på gotland! ska bli mysigt :) kommer hem igen på lördag men blir iaf borta från stan några dagar :)

Have a wonderful evning gott folk!

Kommentarer
Postat av: p

hahahaha kolla på videon FYFAN va vidrigt hahahahahhahahaha

2010-03-04 @ 18:17:51
Postat av: Ebba

HAHAHAHHA FY FAN VAD ROLIGT

2010-03-08 @ 20:01:14
URL: http://ebbasvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0