Underbar dag!

Igår hade jag ingenting att göra i skolan så jag gick tidigare, mötte upp min älskling, gick hem och spelade Halo med grabbarna! kom sist som vanligt men det va ändå kul :) Sen gick vi en liten mys promenad i det sköna vädret!
Imorse vaknade vi av solens underbara strålar som trängde in genom gardinerna! Då gick vi till mormor Mary, åt frukost och solade gaalet på hennes balkong. När vi inte orkade mer så gick vi hem och chillade i det svala! Spelade lite tv-spel, sen gick vi ut en snabbis och köpte en glass och glassade i solen på en bänk :P sen gick vi  hem och fixa oss lite, han gick på träning och jag mötte Jackie gick till Kronan för att fika och plugga! Nu är jag hemma och ska forsätta med lite plugg, dusch, mat och tv!
Pejzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0