Min älskling har tagit studenteeeeeeeen!! Fyan vad han är BRA!

Shit vilken dag, och igår kväll.. stress stress stress! skit kul mottagning igår hos christoffer! blev rätt sent, kom hem och va fett pigg så somna ännu senare, gick upp i morse och tog ett bad gjorde mig  ordning, pattade håret helt i onödan, ösregnet satte minsann krull på det! kom iaf iväg och nu har jag sommarlov! vilket är helt sjukt, har ännu inte insett det! Skyndade mig iaf vidare till vittra för att mottaga qvintus , ååh han va såå himla söt! och hela hans släkt och familj va där, alla stod med varsitt plakat, hade minst 15st, ingen överdrift, bara hans bild och namn som syntes på hela skolgården. Sen skulle han upp på flaket och jag ville också ed, men hade inte förberett ngt inför det, tillslut stod jag där dränkt i öl och cider från topp till tå, i mina finkläder, frös häcken av mig, men det va otroligt roligt :) efterdet gick vi som ispinnar till qvintus där alla gästerna va, hade jätte trevligt hela dagen och kvällen, nu är jag hemma! och här kommer bilder från igår och idag! njut :)


Qvintus min underbara älskling, världens finaste!


Chribba kusin :) Grattis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha! Bästaste farbrorn ;D

2010-06-15 @ 15:52:38
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0