Fredag!

Idag hade jag idrott, första gången på typ 2månader känns det som.. Spelade brännboll.. mode&design mot frisörerna.. vi förlora.. vi gav upp efter typ deras 5 frivarv.. Men sen iaf hade vi samhälle och sen svenska då vi tittade klart på Dirty dancing.. Vi dog.. bara tjejer i klassen! vi satt och skrek, grät, ååhade och dansade med till musiken haha! Jag vill vara baby!
Skottlossning på sveavägen = låång hemväg.. fick åka en omväg via tekniska högskolan fö att komma vidare hem, virrade runt som en vilsen höna bland alla bussar.. + att jag inte ens hade morgonkissat! Sprang hem från bussen och hitta såklart inte nycklarna.. men tillsist så..
Har precis ätit en otroooooligt god måltid! Tacos! Jag och pappsen. Om nån timme kommer syrran och hennes boyfriend hit. Så jag kanske åkter och sover hos älsk och imorgon ska duktiga jag gå till piss-jobbet och slita som ett djur! Passa på att komma förbi på söndag på Sveriges nationaldag, för då är minsann Lasse Berghagen där och står för underhållnig! Ha en trevlig fredagkväll! Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0