Dumma huve

Har lätt huvudvärk, varje dag! Det kan mina klassisar nog också intyga om.. Igår hade jag det, och nu har jag haft det hela dagen idag också, sjukt irriterande! måste typ kolla så jag inte har nån tumör i huvudet eller ngt! :S
Idag har jag iaf varit med qvintus, spelat halo, börjar bli riktigt bra nu asså! Det är faktiskt fett kul! Sen träffa jag Jenny och Fanny och tog en fika hemma hos Jenny :)
På fredag får jag sommarlov, fast har typ redan fått det nu kan man säga för jag har inget viktigt i skolan kommer inte kunna gå på avslutningen för då ska jag på Qs utspring och mottagning! :) menmen sen nästa vecka på måndag eller tisdag sticker vi två till Visby! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0