PLÖGG

TjaTjaTja!
Fredags kväll var super kul! Det var länge sen jag och jenny kröka tsm så det var skit kul faktiskt, vi åt först en jätte god middag med simone och brudarna sen började vi dricka lite sådär och sen dansa vi hela natten :) sen åkte jag och jenny hem med tåget och sov, sen igår så åkte jag och Qvintus till han farmor i Älvsjö och åt lunch och spelde pingis, hon bor jätte stort och hade pingisbord i källaren så jag passa på att visa upp mina otroliga skillz i pingis ;) haha! Det va skit kul, tiden bara rann iväg och sen åkte vi hem vid 7 tiden, hyrd en skit dålig film och somande och nu sitter jag här framför skärmen och skriver på en jävla sämhällskunskaps uppsats som ska in imorgon som jag knappt börjat på.. känner mig skit dålg, men den SKA bli klar!! sååå.... nu ska jag återgå till word-fliken och skriva vidare.
Pöss på er

Några bilder från Simones fest.




                                        Simone ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0