Tråkig lista, men den fick mig trött och det var tanken! NATTINATTI

Namn: Emma Margareta Larsson

Kallas för: Larsa

Stjärntecken: Jungfru

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Bara i öronen

Tatueringar: Det kommer, det kommer

Längd: 1.65 typ

Skostorlek: 36-37

Hårfärg: Brunt för tillfället

Fräknar: Mest på sommarn

Motto: Ska man vara fin får man lida pin

Kär? Ja

Önskar du att du bodde någon annanstans? Utomlands skulle inte vara helt fel, men skulle nog inte vilja bo så varmt, så länge.. kanske nått år. Annars älskar jag solna :D

Tycker du att du är attraktiv? You tell me!

Dricker du? Är man en HT så är man

Röker du? Har hänt

Vad är du rädd för? Spindlar. Det finns inget värre

Gillar du att tvätta? Nej, eller vet inte.. har nog aldrig gjort det

Gillar du berg- och dalbanor? Nja inte riktigt mig grej det där

Senaste…

Filmen du hyrde?  I Love You Man, sett den innan men oj den är rolig

Filmen du köpte? Kommer inte ihåg

Låten du hörde: Mr. Carter - Lil Wayne, Jay-Z

Låten du laddade ner? Kommer inte ihåg,  det va ett tag sen jag ladda ner låtar, använder spotify

Personen du ringde? Älskling

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? Paradise Hotel, sjuk serie

Person du tänkte på? Min bebbut

Favorit…

Låt: Just nu.. You and I - Medina

Sak att göra:
Mysa

Sport: Fotboll, UFC

Dryck: Äsklar vatten

Kläder: Jeans och tröja

Film: Åh, många! Men En riddares hitoria är den bästa

Bil: Kan inget om bilar

Serie: Grey's Anotomy

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja mycket...

Gråtit över en flicka? Nä, haha

Ljugit för någon? "Men jaaaa paaappaaaa, jag lovar att städa mitt ruuum..."

Varit i slagsmål? Nej, tack och lov haha

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ofcourse

Antal…

Gånger du varit kär? På riktgt.. En

Gånger ditt hjärta brustit? Ett antal

Hjärtan brustet på grund av dig? Inget hoppas jag

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Många

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Haha en gång då min otroligt roliga familj skicka in en insändare på min födelsedag för flera år sedan, och då var jag tillochmed med på bild också, den ni ;)

Senaste…

Boken du läste? "Om jag kunde drömma" av stephenie meyer

Personen du fick e-mail av? Facebook

Personen du fick brev av? Handelsbanken skulle jag tro

Personen du fick sms av? Fanny

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det beror på, mamma ch pappa är skilda och min syster bor på gotland men jag och pappa och hans tjej åt middag tillsammans idag :P

Saken du köpte? Kontantkort till mobilen

Vad har du gjort idag? Jag har sovit, varit med Qvintus, åkt hem, startat en blogg, badat, ätit mat, kollat på tv

Brukar du svära mycket? Det händer då och då

När stiger du upp på morgonen? Har jag skola, 06.00. Annars klockan elva som tidigast

Vad har du på dig? Täcke och trosor, ska sova

Vad ska du göra ikväll? Sova :) Jobbar imorgon

Vad är du allergisk mot? Pollen

Var har du ont? I knät, skar mig när jag raka benen :(

Använder du hårspray? Nja inte ofta alls

Kan du stå på händer? Vet inte riktigt, vågar inte pröva...

Håkan Hellström eller The Ark? Nej fyfan! INGET

Salt eller socker? Socker såklart!

Gillar du ketchup? Ja till vissa saker är det gott

Är du glad nu? Jaaarå, fast trött

Var du glad igår? Ja, när jag fick träffa min kära pojkvän

Vad dansar du till? All bra musik

Stockholm är… ? Mitt hem(?) typ

Göteborg är… ? En stad jag åker till ibland på sommaren :) den är mysig

Kan du sjunga? Det tycker inte jag, men jag och Jenny ska söka till Idol nån gång i våra liv

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Grekland, Thailand, Turkiet, finns hur många som helst.. har inte varit på så många ställen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0