Dagen tabbe!

Inte glad just nu! Jag hade ställt klockan på halv sex för att jag skulle kliva upp ur sängen kl sex! snooza i tio min i en halv timme, 3 snoozningar alltså :P ska åka hemifrån vid 7.18 så jag kommer lagom till skolan men efter typ tio min råkar jag klicka på fel knapp och stänger av klockan, och då måste jag gå in på "Alarm" och ställa nytt... sen knackar det på dörren och Johanna kommer in "emma du börjar 8.20 va? du vet att klockan är sju nu.." och jag typ flög upp ur sängen. Då hade jag tydligen somnat när jag skulle ställa om alarmet på mobilen! Hur fan går det till, på typ två sek!? Sen när jag kom upp för typ 10min sen så kollar jag på mitt schema.. Hanverksorientering 10.00! Lyckat! så nu ligger jag i sängen, känner att det är onödigt att somna om för då blir jag bara tröttare, men faen vad jag är irriterad asså! och misstagandet av schemat är inte så konstigt för jag hade kollat på paulinas igår och vi har inte ens samma schema korkad som jag är.. menmen ska väll hoppa i duschen då kanske och ta ngt att äta!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0