1 augusti.

I fredags var vi på The studio och blev fotade jag och mammsen, det var super kul men blev dock inte nöjd med bilderna men några köpte vi iaf, fö att det är kul att ha :) mammas bilder blev skit fina :)
Igår var vi på bröllop,Mari och Johnny gifte sig, det var ett super fint bröllop och en jätte trevlig kväll, nu sitter jag hos pappa och min syster har åkt tillbaka till gotland, är super trött, måste städa rummet.. duscha och äta!

Här är iaf en bild på mig, och en på mamma från The studio :)




Och här har vi brudparet från igår :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Vadå inte nöjd den va ju jätte fin, va kostade det? :)

2010-08-03 @ 18:55:44
URL: http://parmhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0