SOL

Gud vad härligt med sol, fast inte när jag tog min tjockjacka bara för det va dimma och typ 2grader när jag gick hemifrån imorse... blev jätte varm så imorgon ska jag inte göra samma misstag.. bara därför blir det säkert svinkallt eller regn eller ngt.. jaja!
Efter skolan mötte jag Qvintus och köpte tyg och mudd till jackan, kommer bli super snyggt :)
Nu ska jag eta mat snart, pappas goda tacos variant som man har i ugnen, mums :) sen ska jag till qvintus och kolla på arn och mysa :)

Kommer drömma mardrömmar inatt.. Linnea också tror jag. Folk som inte spolar efter sig borde seriöst skjutas.

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHA!

2010-04-13 @ 21:26:28
Postat av: Lina

Hahhaa!

2010-04-14 @ 21:27:15
URL: http://harligdagformjolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0