Day'n night

Igår va jag med Q på dagen sen åkte jag hem och chilladeee, kollade på matchen på Tv4Sport.. efter det åkte jag och mötte Q och några av hans kompisar som sett matchen på krogen, vi drog hem till adam och kollade på UFC galan.. Brukar ändå tycka det är rätt kul att kolla på, men asså seriöst.. säger som alla andra grabbarna gjorde, sämsta galan nånsin, hände absolut ingenting! men iaf, den drog minsann ut på tiden och vi knallade hem på söder vid 4 tiden och somade strax innan 5, vaknade upp till det underbara vädret.. Tog med en filt och lite picknick och la oss och solade, nu är jag hemma och laddar inför morgondagen. SUCK, börjar 8.20 vilket betyder att jag ska ta bussen vid mig 7.15.. snacka om att lägga sig tidigt ikväll.. sen blir det till att köpa tyg med baby och baka äppelpaj och titta på Arn, haha :)
Pözz



Kände för att slänga in en underbart vacker bild på mig, moster Marie och kusin Sofia ;)

Kommentarer
Postat av: Moster

Hahaha!!!Ja du e vacker & Sofia, men hon i mitten?!!! Kan ju diskuteras...Puss

2010-04-12 @ 20:36:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0