Dagens

Idag efter skolan åkte jag, paulina och ebba till orminge förbi ebba för hon skulle hämta lite grejer sen åkte vi till slussen och hötorget för att köpa biljetter till derbyt på söndag! Naajs! köpte öven ett litet fult snuslock till qvintus, sen köpte jag ett "skosudd" som man kan sudda bort smuts på skor, så när jag kom hem satte jag igång och sudda skor :)




Och justee, min älskling ringde mig nyssssss :) inte pratat på 3 dagar typ :(  den jäveln satt och chilla med shorts på balkongen, hade åkt fyrhjuling i öken idag, hur kul låter inte det? blä på han, men ååh va härligt att höra hans röst igen :) puss på den! Bara några dagar kvar :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0